Powered by Blogger.

1 Haziran 2008 Pazar

e kayıt yapma programı



e devlet kapsamında oluşturulan e kayıt sayesinde veliler çocuklarını internet üzerinden ve zahmetsizce kayıt yaptırabilecekler. Bu sistem sayesinde veliler istedikleri okullara evlerinden çıkmadan internet üzerinde kolay ve güvenli bir şekilde kayıt ettirebilecek.

Sisteme giriş için buraya Tıklayınız.

1-) Sayfayı açtığınız zaman ilk önce giriş kodunu yazıyorsunuz.

2-) Daha sonra öğrencinin TC. kimlik numarasını yazarak sisteme giriyor ve kayıt işlemine başlıyorsunuz.

5 yorum:

beytullah dedi ki...

Ben bir örenciyim ve benim isime cok yaradı bilgisayardan notlarımı örene biliyorum MİLLİ EGİTİM BAKANLIGINA TESEKKÜR EDİYORUM

fahri dedi ki...

Ben bir veliyim ve benim isime cok yaradı bilgisayardan notlarımı örene biliyorum MİLLİ EGİTİM BAKANLIGINA TESEKKÜR EDİYORUM

murat dedi ki...

ben ugraştım ama girilmiyo ne yazıkkı ogrencımın notlarını ogrenemedım şimdı karneyı beklıyecem

Adsız dedi ki...

of ya of vbs açılmıyo gıcık ldum açılmıycaksa neden yaıyonuz

seyffullah dedi ki...

merhaba benseyfullah yapmış olduğunuz sistemi çok behendim T.C. Milli Eğitim Bakanlığına çok teşekkür ediyorum iyi çalışmlar