Ana içeriğe atla

e okul Karne Notu Öğrenme Sistemi


e okul sisteminden karne notlarınıza artık internetin olduğu her ortamdan ulaşabilirsiniz. Bu bilgilere ulaşmak için neler gerekli peki: İlk önce Milli Eğitim Bakanlığı'nın sağladığı e okul ilköğretim veli bilgilendirme sitesine giriyoruz. Daha sonra Resimdeki işaretli alanları doğru bir şekilde doldurunuz.
e okul Karne Notu Öğrenme Anlatımı:
1 Numaralı bölgeye Güvenlik Kodunu yazın.
2 Numaralı bölgeye öğrencinin TC. Kimlik numarasını giriniz.
3 Numaralı bölgeye de öğrencinin Okul Numarasını giriniz.

e okul Karne Notu Öğrenme Sitesi İçin Buraya Tıklayınız.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
bence böyle daha iyi olmuş çünkü
isteyen her öğrenci unuttuğu notlara bakabilir
Adsız dedi ki…
çok güzel ama keşke t.c kimlk nurası olmasa
Adsız dedi ki…
ben giç birşey ye giremiyorum eokuldan yere giriyor ama not falan açmıyor nden acaba bilen varmı?
Adsız dedi ki…
ben e okula girdim ve notlarıma baktım öğretmenime teşekkür ediyorum notlarımı iyi girdiği için biz ayrıca okulda bilgisayar odasında baktık herkesin hemen hemen iyidi noları
Adsız dedi ki…
gerçekten güzel bi sistem fakat notlarını gizleyenler için kötü olmuş olabilir ama ben çok beğendim.
Adsız dedi ki…
ben büşra bence süper bir işlem çünküçocuklar artık notlarına bakabilir...
Adsız dedi ki…
bize öğretmenler demişti zaten ben kulanıyorum çok süper bişe bence
Adsız dedi ki…
ya bunu kim yapmışsa çok güzel birşey yapmış ama çok arızalar oluyor e_okul vbs yani notlarımzın bakıldığı yer
Adsız dedi ki…
bence çok güzel olmuş ama açılmıyor son günlerde herhalde karne yaklaşıyor ya ondan olabilir e-okul u yapana sonsun teşekkürüm var!!!
emre dedi ki…
ben emre çok güzel olmuş hem böyle daha rahat karnemizi gürüyuruz.bunu yapana çok çok teşekür ederim...
emre dedi ki…
ben emre çok güzel olmuş hem böyle daha rahat karnemizi gürüyuruz.bunu yapana çok çok TEŞEKKÜR ederim.
Adsız dedi ki…
süper olmuş bu program lisede de 100 de 100 kullanılmalı fakat artık şu güncelleme bitsin lütfen bişeye bakılmıo
Adsız dedi ki…
oleyyyy!!!ben 8. sınıfa gidiyoruum..wee karnemin hepsi birinci dönem 5 ti....bu dönemde hepsi 5.çokkk mutluyummmm
Adsız dedi ki…
yhaa acılmıyorki hiç bişey açılmıo hemde
Adsız dedi ki…
bende giriyorum bekliyor veli bildirme sistemi devam ediyor diyo deliye döndüm insan gıcık oluyor bununn çaresini bilen varsa yazsın alllah için ya bir gönderecekssininz açamayanlarda karnesinin görsün yani onlarada banada açamayanlarada yazık değilmi arkadaşlar yaaaaaaaaaaaaaa bilen var iki cümle yada on cümle yazıp göndereri versin kim göndererirse teşekkür ederim bana ve açamıyanlara büyük bir iyilik var benim için böyle ben başkasına tam iyilik yaparmı bilme ben sadece yazdım bilmeme artık ama eder herhalde yani teşekkürünedeyani
leyla dedi ki…
OKS SINAVINA 34 SAAT 2 DAKKA KALMİŞ HEPİNİZE BAŞARILAR DİLERİM KATKILARINDAN DOLAYI BÜTÜN ÖGRETMEN LERME TEŞEKKÜR EDERİM (KIZILTEPE)100.YIL İLKÖGRETİM OKULU (8/A)LEYLA ÖNEN
Adsız dedi ki…
sistem çok güzel
ama bide çalışsa
iki gündür uğraşıyorum
karneler alındıktan sonra mı güncellenecek acaba
yetkililer bunları okuyodur inşallah
Adsız dedi ki…
BENCE COK GÜZEL OLMUŞ AMA BEN HİÇ BİR ŞEYE GİREMİYORUM NEDENİNİ BİLEN VARMI
Adsız dedi ki…
hiç güzel olmamış ben notlarımı aileme sölemiodum önceden şimdi burdan bakıolar=)
Adsız dedi ki…
ne olur e-okul açılsın lütfen karneleri almaya az kaldı notlarımızı görmek istiyoruz ve ne alacağımıza merak ediyoruz lütfen e-okul açılsın.
Adsız dedi ki…
arkadaşlar ben bir türlü giremiyorum. benden kullanıcı ismi giriş kodu ve şifre istiyor.:::
SİZİN DEDİĞİNİZ GİNİ T.C VE OKUL NUMARASINI İSTEMİYOR. TAM OLARAK ADRESİ YAZSANIZ. YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM TŞK
Adsız dedi ki…
yaa ooofya neden açılmadı bu bakamıyorum ama oofya merak ediyorum açılsın artık ama :@
Adsız dedi ki…
ya neden notlarımı göremiyorum taktirmi teşekkürmü aldığımıda bilmiyorum
SANANE dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Admin dedi ki…
Arkadaşlar Sistem Çalışıyor Sadece Bir Güncelleme Çalışması İçinde. Karne Notlarını Giremeyen Öğretmenlerimiz Olabilir Bu Güncelleme Sürecinde Herşeyin Tamamlanıp O Şekilde Açılması Bekleniyor. Bizde Bekliyoruz Lütfen Sabırlı Olunuz.
Adsız dedi ki…
Ya şu e-okul açılmıyo.sanırsamda karneler alına kadar açılmicakmış(bir sötlenti)ben notumu görmek istiyorum!!
Adsız dedi ki…
çokkkk güzel bir site artık notlarıma evdem bakıoyom
ece dedi ki…
ben ece benim kızımın adı ilayda ben kızımın notlarını bakabiliyorum çok harika kızımn notları çok iyi 8.sınıf 1. sınıftan 8. sınıfa kadar bütün dersleri 5 ingilizce fen ve mat.bu dersleri hepsi 100 diğerleride 90 dan aşağı değil bu çok güzel bişey
Adsız dedi ki…
bencede çok güzel olmuş
Adsız dedi ki…
fena sayılmaz ehh işte...
Adsız dedi ki…
ben seyma bence süper olmus yapanın ellerıne sağlık
REİS dedi ki…
BENCE ÇOK GÜZEL OLMUŞ SONSUZ TEŞŞEKKÜR EDERİM
Adsız dedi ki…
karnem takdir getiriyor öğretmen beni çalıştırdığı için çok ama çok teşekkür ediyorum

Bu blogdaki popüler yayınlar

e okul Karne Notu Öğrenme

Yıl sonu yaklaşıyor sınavlar yoğunlaşıyor. Öğrenciler karne notlarını internetten öğrenmek için çaba harcıyor.

Karne notunuzu öğrenmek için ilk önce Buraya Tıklayınız. Buraya girdikten sonra Tc kimlik numaranızı ve öğrenci numaranızı yazarak Veli bilgilendirme sistemine ve Karne notlarına ulaşabilirsiniz.

Karne Notu Öğrenme

Karne notunu öğrenme e okulun yanı sıra farklı kuruluşlar sayesinde de gerçekleştirilebilmektedir. Gelişen teknoloji ve sürekli yaygınlaşan internet sayesinde hayat daha kolay bir hal almaya devam ediyor. Bu kolaylıklar öğrenciler için de oldukça faydlı oluyor. Karne notlarını öğrenmek isteyen öğrenciler sınav sonuçlarını internet üzerinden online olarak öğrenebiliyorlar. Bu sistemi kullanmak oldukça basit. Karnem.net öğrencilere bu kolaylığı sunuyor ve sınav sonuçlarını aldıkları puanları online olarak gösterebiliyor.

e okul ile karne notu öğrenmek için Buraya tıklayınız.

Karne notlarınızı karnem.net üzerinden öğrenebilirsiniz.

Karnem.net'in Site Açıklamaları Özetle Şu Şekil:

www.karnem.net hakkındaKarnem.net , okullarımızın kapılarını dünyaya açan, öğretmen-veli-öğrenci iletişiminde sınırları ortadan kaldıran güvenli bir eğitim portalıdır. Okulda kullanılmakta olan yönetim programına kayıtlı öğrenci, öğretmen ve okul bilgileri portal için ikinci kez girilmesine gerek kalmadan otom…